Office Coordinator till Fuchs
Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där inga dagar är den andra lik? Trivs du med att vara kommunikativ och ge både intern och extern service, samt stötta andra funktioner med administrativt arbete? Då kan rollen som Office Coordinator hos Fuchs vara något för dig. Ansök redan idag – urval sker löpande!
Information om tjänsten
Vi söker en vikarie för sommarperioden som Office Coordinator. Tjänsten sträcker sig från vecka 29 till vecka 33 och du kommer att vara anställd av Professionals Nord och arbeta på plats hos Fuchs under dessa fem veckor. Det finns även möjlighet till extra arbetspass vid behov under året. Vi ser gärna att du kan börja med en upplärning om 1–2 dagar innan den officiella sommarperioden startar.
I rollen som Office Coordinator kommer du att ha en nyckelposition i verksamhetens samordning. Du kommer bland annat att vara första kontaktpunkt för Fuchs besökare och kunder och säkerställa att de blir välkomnade och professionellt bemötta. Du kommer också att ansvara för administrativa uppgifter och praktiska arrangemang, såväl internt som externt.
Du erbjuds:
- En varm och familjär arbetskultur där nya idéer uppmuntras.
- En långsiktig tjänst där du får möjlighet att påverka mycket av dina egna arbetsrutiner.
- En flexibel roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt med varierade arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
Som Office Coordinator är ingen dag den andra lik, och vi tror därför att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Några av uppgifterna kommer bland annat innefatta:
- Första kontakt för kunder och besökare vid anläggningen, säkerställa att de känner sig välkomnade och professionellt bemötta
- Ta emot och guida lastbilar och bilar som anländer till anläggningen samt ordna med transport för varor och besökare.
- Koordinera hotellbokningar och resor för externa besökare
- Hantera beställningar av återkommande aktiviteter som frukostar, kaffe och fruktkorgar
- Fakturahantering och posthantering
- Kunna stödja andra funktioner med administrativa uppgifter
Vi söker dig som:
- Avslutat en gymnasial utbildning
- Har minst ett år kvar på eftergymnasiala studier och kan arbeta även vid behov under resten av året
- Har erfarenhet av administration/reception eller liknande
- Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
- Har god förståelse för MS Office
För att trivas i rollen tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande! Du är en strukturerad och serviceorienterad person som har lätt för att ta egna initiativ och trivs med att arbeta i sociala sammanhang. Du tycker om att arbeta självständigt, är lösningsorienterad och har ett sinne för detaljer som du applicerar i ditt dagliga arbete. Vi tror också att du har en god förmåga att hålla igång flera uppgifter samtidigt och är en riktig doer.
Uppdraget är ett vikariat och hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor om tjänsten skickas till info@pn.se
OMFATTNING: Heltid under v29-33 med 1-2 dagars upplärning innan. Det finns även möjlighet till extra arbetspass under året.
PLATS: Västerhaninge
URVAL: Löpande
KONTAKT: filippa.furugren@pn.se
Ansök genom att klicka på ”sök jobbet/sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet just nu och annonsen kan läggas ner innan tjänsten tillsätts om vi har gått över till urvals- och intervjufasen. Om du vill kan du också skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar per post, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se.